Przejdź do treści Przejdź do dolnej stopki strony

Jak kobiety używają czerwonej bielizny aby uwodzić?

  • Pozostawiając za sobą mit, że kobiety szukają przede wszystkim możliwości uwodzenia płci przeciwnej poprzez zmysłowe ubrania, badanie ujawnia, że przede wszystkim pragną wygody i dobrego samopoczucia.
  • Flores, chciał dokładnie dowiedzieć się, jakie są preferencje kobiet

Jeszcze kilka lat temu babydolle, colalessy i jedwabna bielizna były najpopularniejszymi elementami seksownej odzieży, zwłaszcza na specjalne okazje. Jednak ostatnie badania przeprowadzone przez chilijską markę bielizny z ponad 75-letnią historią, Flores, ujawniają, że dobre samopoczucie, jeśli chodzi o wygląd i ubiór, jest najlepszą bronią w uwodzeniu, co przejawia się w znacznie szerszym niż w przeszłości wyborze bielizny.

Jedną z najbardziej odkrywczych danych dostarczonych przez ankietę jest to, że 76% chilijskich kobiet nosiłoby czerwień wyłącznie po to, aby czuć się zmysłowo i pięknie we własnej osobie, a tylko 24% nosiłoby czerwień, aby uwieść swojego partnera.

Dane te potwierdzają tendencję, która rośnie skokowo nie tylko w Chile, ale także w sporej części świata, i która wzywa do ubierania się z uwzględnieniem miłości własnej, tej, która dba o komfort, dobre samopoczucie, a nie o to, “co ludzie powiedzą”. Koncepcja, która idzie w parze z ruchem Body Positive – promującym akceptację własnego wyglądu fizycznego i wyglądu innych bez popadania w uprzedzenia – i która znajduje odzwierciedlenie w wynikach tego badania przeprowadzonego przez Flores na ponad 2500 chilijskich kobiet w okresie 3 miesięcy.

Liczby mówią same za siebie

Wraz z upływem czasu, odzież intymna nabrała większego znaczenia w kobiecym ubiorze, przechodząc od bycia elementem czysto funkcjonalnym do odzieży odzwierciedlającej osobowość kobiety. Potwierdzają to liczby: 77% kobiet wybiera przed wyjściem z domu przede wszystkim bieliznę, którą założy, pozostałe 23% nie ma w zwyczaju wybierać ubrań.

Odzież taka jak colaless, która przez długi czas była ulubionym strojem kobiet na wszystkie okazje, dziś nabrała bardziej specyficznego zastosowania, w zależności od towarzyszącej jej odzieży górnej. W ten sposób kobiety wybierają colaless, bikini, figi czy cullotes, w zależności od dnia, okazji i noszonego okrycia wierzchniego, zawsze stawiając na wygodę i bezpieczeństwo.

Badania pokazują, że tylko 13% kobiet w wieku od 18 do 40 lat preferuje colaless, a 29% tradycyjne majtki. A im wygodniej tym lepiej, bo tylko 3 na 10 kobiet decyduje się na majtki od bikini (31%), a reszta wybiera majtki z wysokim stanem (69%).

Dla Alejandry Espinozy, zastępcy kierownika ds. marketingu w firmie Flores, jest to wyraźny trend, “który obejmuje nie tylko dorosłe kobiety, ale także młode kobiety, nowe pokolenia. Większość z nich jest bardziej zainteresowana noszeniem wygodnej i bezpiecznej bielizny, z którą mogą zmierzyć się z różnymi sytuacjami życia codziennego”. SP2

Jeśli chodzi o dobór biustonosza, to wciąż bardziej preferowane są biustonosze podnoszące i uwydatniające biust. Na pytanie, czy lubią czy nie lubią biustonosza Strapless Push Up, 86% odpowiedziało, że go uwielbia, a tylko 14% nie lubi.

Precyzyjne określenie okazji, na jaką będzie noszona, to kolejny decydujący czynnik przy zakupie bielizny. Istotne jest już nie tylko to, że trzeba nosić jakiś rodzaj bielizny, ale także to, jak łączy ona swoją funkcję i wygodę z czynnościami, które należy wykonywać w ciągu dnia. Z badania Flores wynika, że 75% kobiet twierdzi, że są fankami slipów bez wycięcia, idealnych do noszenia z sukienkami lub obcisłymi spodniami, które są tak modne w dzisiejszych czasach.

To trendy, które pokazują wielką zmianę, jaka zachodzi w kobiecym umyśle w świecie mody. Spadła na przykład popularność majtek z niską talią, a wzrosła popularność majtek z wysoką talią lub z wysokim stanem, podobnie jak niegdyś popularne spodnie z krótką talią lub biodrówki, ikony piosenkarek takich jak Britney Spears i Christina Aguilera. Jak wynika z badania Flores, 69% kobiet decyduje się na ten rodzaj odzieży, dzięki której czują się nie tylko bardziej komfortowo, ale także kobieco i pięknie.

Podobne tematy

Zostaw komentarz